Tutoriály

CoD1 Obsah:

1) Začínáme: vysvětlení pojmů a často používané klávesy
2) Tvorba první místnosti
3) Spojení dvou místností
4) Základy texturování
5) Pokročilé texturování (přechod textur)
6) Osvětlení mapy (nastavení worldspawn, sluneční svit apod.)
7) Vytvoření funkčních dveří
8) Vkládání modelů
9) Tvorba žebříku
10) Vytvoření zahnuté roury
11) Základní editace terénu
12) Pokročilá editace terénu (rozpojení patchů)
13) Pokročilá editace terénu (spojení patchů)
14) Vytvoření minového pole
15) Tvorba oblohy
16) Tvorba vody
17) Vkládání funkčních modelů (MG-42, PTRS-41)
18) Vkládání modelů Prefabs
19) Startování se zbraněmi
20) Tvorba silnic
21) Vytvoření funkčního výtahu
22) Jak vytvořit realistickou díru ve zdi
23) Vytvoření úvodní černé obrazovky
24) AI základy
25) AI ovládající MG 42
26) Přidání autosavu do mapy
27) Kompilace mapy

CoD UO Obsah:

1) Vytvoření jedoucího tanku (použitelné i pro základní hru)

Ostatní:

FAQ - často kladené otázky
CTF vytvoření módu kradení vlajky (multiplayer)
Tvorba skriptů pro MP skiny a teamy
Efekty (skriptování) vytvoření ohně a dýmu v mapě
Editace vlastností zbraní
Tvorba skinů zbraní
Řešení problémů při kompilaci
Vytvoření souboru PK3